Ničitelská balada :-)

21.07.2015 17:00

Jednou během cesty z práce jsem přemýšlela, co mě zase čeká po návratu domů na zahradě, co zase ten náš malý fousatý raubíř provedl...A přitom se mi najednou, nevím proč, začala  v hlavě honit úvodní písnička z kdysi oblíbeného pořadu "Receptář" s Přemkem Podlahou....Sousedovic Toníček nemá žádný koníček....atd., však to znáte...Tak jsem se v duchu zasmála a řekla si, že to náš Edíček má pořádný koníček.....No a tak vznikla na onu známou melodii tahle písnička:

Já jsem knírač Edíček

Mám veliký koníček…

Hryžu všechno na kvadrát,

Nudu prostě nemám rád.

 

Svoje zoubky špičatý

Zakousnu vám do paty.

Honit vše, co utíká

Zábava je veliká.

 

Jako další zábavu

pískoviště rozhrabu.

Můžete si na mě řvát,

tu kost tam musím zahrabat.

 

Já jsem prostě jinačí,

řvát na mě – to nestačí!

I když mi daj´ přes tlamu,

s tím si hlavu nelámu.

 

Chci si prostě pořád hrát,

ne každý to chce chápat.

Tak se domů schovají

a mě venku nechají.

 

To je teda pořádek,

nechat mě tu – já mám vztek!

To jim teda nedaruju!

Záhon kytek zmasakruju!