JÁ - Eddie

12.02.2016 14:29

Jsem střední knírač, barvy pepř a sůl, rodovým jménem Matrix Revolutions Gloria Leones, ale pro svou smečku jsem prostě Eddie, Eda, když jsem moc hodný, tak Edánek, Edík, "myšák" a když zlobím, tak Eďous nebo Eduard. Občas mi páníčci říkají taky "fousatej" či "fousisko". Zde je můj rodokmen:

Podle paničky mám dobře stavěnou figuru i správnou kníračí hrubou srst po tátovi, ale ocásek jako proutek po mamince. Po obou jsem zdědil dobrou povahu....Jsem rád s každým kamarád, rád si hraju, ale mezi pejsky si své kámoše vybírám...prostě si musíme tzv. vzájemně sednout. Hlídat umím výborně a kdo by chtěl ublížit mně nebo mojí smečce, tomu to umím pěkně nandat, což jsem prokázal už jako skoro roční puberťák. Někdo se pozdě večer pokoušel přelézt náš plot do zahrady...Honem rychle to zase otočil a mazal pryč jak jsem ho pěkně "vyprovodil" :-D.

 

Dne 22.10.2016 jsem absolvoval hned dvě výstavy najednou. Oblastní výstavu pobočky KCHK Praha - východ a oblastní výstavu pobočky KCHK Praha - město. Rozhodčí p. Vondrouš, pí. Glanznerová. V obou případech jsem získal hodnocení výborný 1 - ČKŠ a jednou "Oblastní vítěz".

V témže dni jsem rovněž úspěšně absolvoval bonitaci s posudkem: barva standardní; chody pravidelné, prostorné; skus nůžkový; oko tmavě hnědé; celkový vzhled - požadovaná síla, mohutnost, ušlechtilost - k.v. 50 cm, délka 50 cm, délka hlavy/hřbetu - 23/41 cm; varlata obě; chrup - zuby navíc (to ale nevadí, nevadí-li skusu, což je u mě v pohodě); znaky plemenné příslušnosti - v rámci požadavků standardu; jen mám prý o maličko kratší ramenní kost, (což ale není žádným defektem, který by mě jakkoli omezoval); povaha - vyrovnaný, sebevědomý.

TAKŽE VERDIKT: ZAŘAZEN DO CHOVU.....NEVĚSTY TĚŠÍM SE NA VÁS :-)))

Foto z loňské výstavy se celkem povedlo, a já pořád vypadám stejně. Dne 22.4.2017 jsem absolvoval svou další výstavu, tentokrát Celostátní klubovou výstavu kníračů, opět v Mladé Boleslavi, ve třídě otevřené. Předvedl jsem se pěkně, tudíž mi paní rozhodčí Željka Fon Zidar (ze Slovinska) zadala V1, CAC a ČKŠ